Back in business.

Då var det måndag igen. Jag personligen har panikångest eftersom jag känner mig lurad och förd bakom ljuset av GU. Den här skitkursen jag läser nu gör mig bara mer och mer förbannad samtidigt som den ger mig ångest i form av framtida arbetslöshet? Funderar starkt på att gå den där styrketränings snstruktörsutbildningen i vår, kanske man får sig ett jobb eller så i sommar. Näe jag vill bara bryta ihop nu faktiskt, panikera sönder.

När jag är klar med det ska jag ta tag livet, plugga lite, ringa försäkringsbolaget, kolla runt lite extrajobb samt ragga upp någon som kan hjälpa mig att skriva ett CV. Hur i hela friden ska jag lyckas vara så här effektiv? Det enda som håller mitt hopp om livet uppe är att jag ska träna ikväll. Det blir Crosstrainer tills knät ger vika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0