Baaad baaaad naughty girl.

That's me. Idag har jag skolkat. Har i höstas varit en frekvent skolkare och det gick bra (om man bortser från det dåliga samvetet när man ligger hemma och trycker chips på bakfyllan). I vår har jag varit sjukt duktig faktiskt, knappt missat en lektion! Idag föll jag tillbaka i gamla vanor, minus chips och bakfylla (skulle gärna haft chips, eller kanske en semla?). Detta är mitt första skolk i Götet. Jag ska nog försöka plugga idag så jag kan döva mitt samvete ;P Utan chips och semlor...

Fan Fatcamp 2008 tar livet av mig! Where is the pleasure?

Kommentarer
Postat av: Monkan

Bad bitch, själv har jag vart på varenda lektion!! tror det är den lilla klassen som avskrämmer från skolk..

2008-01-30 @ 19:04:17
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0