Att gnälla eller inte gnälla.

Det är något som verkligen förbryllar mig, att humorlösa människor som inte förstår ironi angriper bloggare till höger och vänster. "Fan vad du gnäller", "gå och dö" etc etc. Massvis med taskiga och ännu mer gnälliga kommentarer. Vad är poängen liksom? Det är väl klart som fan att bloggare gnäller! För det första finns det en jävla massa att gnälla över och för det andra så "it's my blog and I will wine if I want to".

Jag gnäller i bloggen, bloggen är mitt sätt att avreagera mig, att skriva av mig att finna ro. Det är någon slags avslappning, ett forum där jag kan ventilera det som trycker ner mig. Startade bloggen när jag blev "invalid" och eftersom träning var mitt sätt att få utlopp för alla känslor har bloggen blivit ett substitut. Fast oftast är jag nog glad ;P

Just nu vill jag bara ha en fet prilla, en fet öl och inre frid. Haha vet att det låter roligt men just nun känns det som att jag håller på att kvävas och få en hjärtinfarkt samtidigt. Apatin har övergått i någon slags super-stress som jag inte kan bli av med. Men ikväll ska vi väl lyckas råda bot på den va ;P

Kommentarer
Postat av: Monkan

jajjebox!

2008-01-11 @ 15:58:45
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Josie

Hear hear! SKÅL! Man ska gnälla, Katrin Schulman är vår guru!!

2008-01-11 @ 17:41:58
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0