Apropå...

Absolut ingenting? Första tvätten är i, ska gå ner och sätta i omgång 2 strax. Nu har jag gjort sådär igen, jag surfar alldeles för flitigt när jag har alldeles för mycket tid. Jag snubblade på ett fenomen kallat "lip plumper". Ja Monkan jag läste det på stureplan.se vart annars? ;P

I alla fall är det ett preparat för alla som inte vill pula in eller pula in mer silikon i sig för att få läpparna att svälla. You heard me, läppsvällning! Är det någon slags trend? Vad har jag missat? Är det meningen att de ska va svällda nu? Ska allt vara så stort som möjligt? För isåfall borde hela jag vara dyng-inne juh...jättesvälld åt alla håll och kanter!

ps.
tydligen så svider det lite (nähä?!) men vill man vara fin får man lida pin...

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahah, ja vart annars skulle du dyka på något så underligt. här räcker det med att he läpparna mot en fryst lyktstolpe ett tag så blir dom stora!!

2008-01-22 @ 15:18:13
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0