Action at Harrys tonight!

Nu har jag duschat (hyfsat ovanligt), sminkat mig (mer ovanligt) och sprutat på lukta-gott (händer ju ALDRIG!). Man kan tro att jag ska ge mig ut på jakt efter mannen i mitt liv eller något men sådant är inte fallet. Nej nej jag ska på Harrys och käka och dricka öl med Monkan, Axel/K-mannen och Anders. Det ska bli himla trevligt och jag ser verkligen fram emot det. Jusstja glömde nämna, jag har klänning! Ikväll kan ju allt hända ;P

I övrigt har jag pluggat idag, otroligt otroligt!

Dagens citat: "Fyllningen är godare innuti än utanför!"

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Harrys i GBG? Fyfan ägo. Den servicen där är helt värdelös fråga någon som lagt mycket pengar där. Men jag hoppas ni får det trevligt.

2008-01-09 @ 20:43:56
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0