A statement.

Ja idag har vi minsann satt ner fötterna. Vi åkte till ut till Partille och såg film med grabbarna (trots att jag var seg och kvällens eventuella aktiviteter skulle kunna utebli pga sen hemkomst). Allt detta för att bevisa att vi inte är tofflar. Det här med samboliv är fasiken avancerat! Vi umgås ju inte ens när vi är hemma, sitter vid varsin dator och nördar så det har faktiskt inget med tofflande att göra! Det handlar om ren och skär mänslig lathet blandad med ännu mer mänslig bekvämhet (kanske ganska samma lika i och för sig?!).
 
Jag är lat, bekväm och stolt över det. Ändå pallrade jag mitt sorry ass till Partille för att kolla på Disturbia och bevisa min otofflighet. Filmen var ett steg upp från gårdagens "dokumentär" så det känns som en helt okej kväll. Kanske inte så dumt att besegra latheten och röra på fläsket lite nu och då. Imorgon är det HOCKEY! Fick biljett i julklapp av sambon så Frölunda - MoDo ska beskådas. Självklart sitter vi på MoDo läktaren, är väl Norrlänning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0