2 hour nap.

Då har man napat sig lite, en 2-timmars kändes alldeles lagom. Just nu känner jag mig mest förvirrad eftersom jag har tappat/förlagt mina kallelser till sjukhuset. Detta innebär att jag måste kliva upp tidigt imorgon och ringa och fråga vilka tider jag hade. Sjukt värt, sjuuuuukt värt (NOT). Men en sak har jag lyckats med i alla fall, nämligen att boka min rygg & nackmassage. Yes yes på måndag klockan 12.00 när jag är lagom stressad över flytt, arbete och redovisning ska jag skita i allt och gå på massage. Mmmm bara tänka på mig mig mig, kan det bli bättre?

Funderar om jag ska startta maratonplugget nu eller om ett tag. Napen var skön men sporrade inte direkt till arbete, det är ju så mycket lättare att skjuta upp det hela tiden och må bra. Varför är det på dette viset?!

ps. Jag vet att jag inte har några bilder och att det är jättetråkigt! Min kamera är i Göteborg! Sjukt störande. Aja slänger in några gamla godingar istället för att liva upp stämningen.

Här kommer The Charter Battle - Bulgarien -03 VS Rhodos -07

image147image148

Mer fylla på äldre dar (till höger) kan man väl konstatera? ;P

image149image150

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahaha, kroppen har härdat för mycket efter ungdomens fyllor

2008-01-10 @ 17:00:50
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Josie

Bullan bullan bullan. Bra skit, jag har massa bilder som du måste få om du inte har dem!!! Har du några från gatu??

2008-01-10 @ 18:09:33
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0