You like me?

Fan så fort jag kommer hem och börjar bloggar kommer också ni tillbaka! Fascinerande! Ni kanske vill höra att jag överlevde massagen idag. Jajjebus jag är lika förvånad som ni. Men jag masserade och blev masserad. Nu är jag hemma och helt död, rajtade runt på staden och fixade ärenden. Köpte 2 album, markeringspennor, hålslagare (ordning på alla papper ska det bli), trosor och vin. Det sistnämnda var väl viktigast ;P

Idag ville jag ha en snus för att den skulle ge mig kraft och självförtroende. Jag lyckades gaska upp mig på egen hand. Denna gång. Usch. Jag är fortfarande snusfri. Snart 2 månader? Bra jobb jag ;-)

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

aprikoser när det finns kaffe. Hur somhelst fick jag ett riktigt fint resultat i dag på jobbet och var väldigt nöjd och säkert 5 kilo lättare.

Lördag??? Jag är alltid laddad.

2008-02-12 @ 19:26:06
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/
Postat av: malin

Kikar in och säger hej...trevlig blogg!

2008-02-12 @ 20:33:04
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0