Tallinn del 1.

Eftersom Tallinn var så händelserikt och att jag har så många fina bilder som jag vill visa blir det uppdelat i flera delar, liksom en grymt spännande följetong ni kan vänta på och dreggla över var dag. Spännande va!? Här kommer del 1 i alla fall, Resan.

Vi började resan som alla andra resor, med en öl såklart! Sedan skulle vi kliva på planet, de körde ut oss till det minsta jag har sett! Som tur var hade planet motorer och inte propellrar, dock var vi ungefär 7 passagerare och en flygvärdinna. Jag tyckte det var läbbigt medan Claes tyckte det var intimt och mysigt. Smaken är som baken! Sedan när vi väl anlände till hotellet blev vi tagna med storm! Det var tamefan det lyxigaste vi har bott på någonsin på våra resor. Vi var som två svältande barn från afrika kring ett svenskt julbord. Voj voj säger jag bara!

Dessutom gav vi oss på ett SPA! Så underbart härligt och så underbart Tallinn billigt, Babor blev det. Skitfräscht och skitfint, de tog verkligen hand om oss! Pedikyr för mig och massage för karln. Jag blev lätt relaxad i jacuzzin... Bilder? Varsegod och njut!

image199

Kommentarer
Postat av: Monkan

se så mysigt:)

2008-02-12 @ 00:43:25
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: syster

lyxlyx ;)
vad fina ni är =)

2008-02-12 @ 10:15:01
Postat av: The Bitch

Thanks sis!

2008-02-12 @ 18:48:42
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0