"Ta dig samman, sluta bräsa och kliv in i bilen!"

That's what I did. Med min tur i livet började vi såklart tidigare idag utan min vetskap och och lyckades definitivt inte göra en subtil entré. Det gick bra i alla fall, jag hade inte direkt missat något och fick massera ett ben, fram och bak. Det var ungefär samma som med ryggen och allt annat så det är väl lungt.

Och mina vänner, jag har en PLAN. Tänker inte dela med mig av min PLAN ännu men jag kan säga att den är sjukt bra. Det kommer bli sjukt bra. Det skulle bara våga bli mindre bra när man väl har utarbetat en sådan genial PLAN...

Var på restaurang med karln och hans föräldrar för att fira födelsedag (som var i onsdags). Det var sjukt gott och nu pömsar vi ihop framför varsin dator. Den stora frågan är när ska jag börja tentaplugga. Vi säger imorgon va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0