Svaret på livets stora fråga.

Nu vet jag varför jag inte kommer så bra överens med tjejerna i klassen. Inte för att jag egentligen är en karl, inte för att det är fnittriga eller dryga bruttor, inte för att de är elaka och hatar mig. Svaret kom till mig idag och det är väldigt enkelt ska jag säga er. Det var som att alla bitar helt enkelt föll på plats!

De är feministiska kommunister!

Tro inte att jag har skrivkramp och hittar på här för detta är absolut sant. Jag fick veta idag och jag svimmade. Även om man bortser från kommunismen så trodde jag verkligen att människor som på allvar och eget initiativ tjatar om genus i skolan inte fanns. Watch out peeps, they do exist!

Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag lider med dig!!! SOM FAN!!

2008-02-22 @ 19:31:09
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0