Suck.

Är nere idag trots att det gick ganska bra i skolan. Om man bortser från min knälindningsfadäs, det där med riktningar är inte min grej. Det var ganska roligt, eller så försökte jag intala mig att det är roligt eller så var det tjejen brevid mig som tyckte att det var roligt. Det sistnämnda är nog mest troligt. Fan vi ska ha prov på det där hur ska det gå till? Jag kommer ju inte ihåg ett skit.

Josie är sjuk så det blir ingen pub quiz. Deppen.

Dagens insikt är i alla fall att det är betydligt mer smärtsamt och plågsamt att må dåligt inom sig själv än på grund av någon annan (ex. saknad). Jag lider tusenfalt var dag, det enda som skiljer sig är uttrycket eftersom man ibland kan hålla det inom sig. Så jag är inte manodepressiv, bara mänsklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0