Still no action.

Jag kan bara inte mobilisera mig! Varför tar jag inte bara en nap och sedan styr upp livet? Läser en god bok? Känner lugnet? Eller kanske fylla i den där autogiro lappen vore en idé. Jises. Men nej jag sitter här och hädar fatcamp med glass och tvserier. För jag älskar serier mer än allt annat på denna jord. Mmm mm mm.

Har inte tid med er. Måste följa mina serier. Det är vad jag har blivit, en bitter tant som intekan låta bli glassen inte orkar vara bakfull och gillar serier. What you see is what you get liksom. Stackars min sambo.

Kommentarer
Postat av: Monkan

kom tillbaka hit upp ett tag så ska det nog bli ordning på dig;)

2008-02-27 @ 17:33:45
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0