Spårvagnar.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om spårvagnar och just nu känner jag att de har något emot mig. Imorse (läs 10.16) missade jag spårvagnen. Igen. Såg den precis åka när jag började att närma mig hållplatsen. Börjar bli en vana det där, tur att vagnarna går ofta och jävligt tur för mig att föreläsaren var senare än mig, dock lyckades jag inte göra någon smygentré.

På vägen hem lät/kändes det som att spårvagnen körde på något. ROADKILL säger jag bara. Muhaha, kan någon kolla om det ligger något dött på spåren vid korsvägen?

Ps. Tänkte åka på Classe och köpa markeringpennor. Var i nordstan utan att köpa markeringspennor. Tänkte gå dit efter skolan, när jag började gå mot nordstan börjar jag fundera "vad ska jag dit och göra?". Jag vänder och åker hem. Jag har inga markeringspennor. Är jag senil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0