Skrämmande.

Bloggtjejerna tar över världen! Jises såg just något sjukt läbbigt. Blondinbella, Stina-Lee och någon till på nyhetsmorgon. Det var faktiskt bland det mest pinsamma jag har beskådat på länge faktiskt. Om det nu är så att bortskämda, 17 åriga blondiner utan substans ska ta över världen tycker jag att jag kan få köra min mazda och spruta ut hur mycket skit jag behagar. Känns inte direkt värt att rädda planeten just nu om det är ett sådant hemskt öde vi ska gå till mötes ;P

Tänk er, byta ut Hilary Clinton och Donald Trump mot löshår, modellbilder, videobloggande, sminktips och målande beskrivningar av dagens otroligt spännande göromål (tvätt, fika, shopping etc). What a wonderful world it would be. "Liksom".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0