Shine, shine, shine.

Upptäckte nått råfräsigt imorse när jag duschade. Har köpt nytt balsam och köpte såntdär som ska få håret att bli glansigt. Inte förväntade jag mig att något skulle ske de där grejerna fungerar aldrig. Dröm om min förvåning när jag kommer ur duschen och börjar blåsa håret och det glänser som att det vore gjort av plast! Jag såg ut som Barbie vid gudarnas skymning (minus de aslånga benen och den obefintliga mini midjan)! Hann inte ta kort eftersom jag var sen till vagnen som jag missade men nästa gång åker kameran fram. Ni måste ju bara få se det! It's a miracle...

Kommentarer
Postat av: Josie

JA, fota mera kvinna :D

2008-02-07 @ 21:58:05
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0