Produktiv söndag.

Blir inga Tallinnbilder ni får sjå er. Jag orkar inte jag är helt död. Arkhult/Wandzioch har varit extremt produktiva denna söndagkväll. Det enda vettiga som jag inte har gjort är att packa upp, hur ofta gör jag det i tid? Vi har i alla fall vilat, handlat, tränat, tankat, målat om skåpluckor (omgång 1), lagat mat och duschat. Sjukt produktivt med andra ord! Nu är jag helt jävla totalt död!

Vi sitter och nördar vid varsin dator och upplever egentid. That's love peeps. That's love.

Ps. Angående förfrågan kring shiny såsen så är det ingen mindre än "Sunsilk Fabulous Shine", finns på öhum HM?

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahaha, snyggt med fab i namnet

2008-02-11 @ 14:57:06
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0