Poteto potato.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag. Har dåligt samvete över att jag inte är i skolan idag för att jag mår dåligt. Har dåligt samvete över att jag inte är ute och går istället för att totalsäcka ihop i sängen hela dagen för att jag mår dåligt. Jag mår illa, jag svettas och jag har ont i huvudet. Jag har ont i mina leder, jag vill inte göra annat än säcka ihop i sängen. Men likförbannat får jag dåligt samvete. Och jag får aldrig dåligt samvete jag är ju The Queen of Apati. Vad händer?

Snackade med Lungan idag, gud vad jag saknar henne. Min plutt. Fick lite nytt skvaller så det var roligt, de som säger att de itne skvallrar eller gillar skvaller de ljuger. Alla gillar ett bra skvaller ;) Dessutom är jag bra person att skvallra till för jag är totalt senil. Har redan glömt bort vad vi skvallrade om men jag minns att jag njöt! Det är väl det som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0