PANIK!!!

Duschade just upp mitt sista balsam. Detta innebär kris och panik då jag imorgon har en arbetsintervju vilket i sin tur innebär att jag behöver duscha imorgon bitti för att få bort min dagliga knullrufs frisyr. Så nu har jag slut på balsam för såklart var jag tvungen att duscha nu också. Ska käka middag på Hardrock Café med ett gäng, tänkte att vara fräsch kan vara en idé!?

Måste alltså köpa balsam. Jag sitter naken på sängen och bloggar, självklart har jag inga kläder heller. Jises. Dagens framsteg är väl att jag har fixat 4 referenter. 1 kvar som jag inväntar svar från men annars får de andra duga antar jag. Nu ska jag gå lös på garderoben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0