O-produktiv tisdag.

Ja mitt herrskap idag har jag inte avverkat många knop. Har sett färdigt första säsongen av Jericho och jag är fast. Fast fast fast. Jaja inväntar 2 avsnitt från season 2 med spänning i alla fall. Vad mer? Jag har tagit på mig en tröja, nyligen. Pappa ringde och frågade om jag svälter (läste bloggen för några dagar sen att jag inte har någon mat hemma). Haha vilken sötnöt! Dyrt att handla ju...

Sedan har jag betalat en P-bot på 800 kr vilket verkligen upphetsade mig enormt, samt gjort en budget för denna månad. Jag är grymt stolt får bara se om budgeten håller också det är ju en helt annan femma. Enkelt att göra i förväg ju ;P Well, bara disken och en byxa så kan man tro att jag är en normal individ. Är faktiskt sugen på att dyka ner i en bok, samt beställa lite böcker. Kanske dags att slå till månne? Bokrea på adlibris, mm mm mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0