Några funderingar kring gymmet.

Tisdagar suger, för då har karln innebandy med sitt lag vilket innebär "tidig träning" eftersom vi samåker i pärlan. Han börjar 20 så han släpper av mig på Fysiken innan vilket innebär att jag hamnar mitt i "gym-rushen" som jag väljer att kalla det. Smockat överallt! Alla maskiner, alla cyklar människor överallt trängsel svett och kroppsvätskor utbytes. Usch usch usch med andra ord.

Det tar ända till 20-30-21.00 för hordarna att avlägsna sig. Herregud. Det är min plågsammaste träningsdag på veckan. Tisdagar. Idag var det extra plågsamt för jag saknade musik, jag saknade energi och pepp och framförallt saknade jag ett bra TV program! Bandy var väl sådär...

Kommentarer
Postat av: Monkan

boken vi har nu är Gary Yukl - Leadership in organizations, bra skit!

2008-02-27 @ 13:09:02
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0