Myslördag.

Honey och jag tog en myslördag i staden och handlade lite nödvändiga saker samt fikade. Gott gott var det, choklad är fan min passion. Vi köpte i alla fall äntligen en pedalhink till badrummet, lite ansiktskräm, värmeljus lyktor samt ett block. Det var en väldigt bra skörd tycker jag! Pedalhiken har jag dregglat över länge. Dessutom hade vi en liten dispyt kring handdukar (skulle behöva eftersom de vi köpte suger) men vi hittade inga som tilltalade oss estetiskt så det landade på en avvaktning där. När jag får pengar ska jag köpa en mixer.

Sedan lagade honey mat. Korv stroganoff. Mums. Jag vill ha glass. Tar nog ett päron.

image211

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Jag vill oxå ha glass..

2008-02-23 @ 23:03:34
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0