Mums filibabba.

Ni ska bara vet vad jag har sysslat med idag. Förutom plugga har vi varit och stohandlat. Inte lite, vår stackars lilla kyl är överfull med grejer. Mest grönsaker och frukt för nu jävlar ska vi börja göra sallad till maten också. Jag vet för många individer är detta något som är självklart men icket här icket. Jag är uppväxt på ja, eh, mat. Inte sallad jag är väl ingen kanin!? Nu blir det sallad ;P Vuxen jag känner mig.

Rätten är Burgundisk Köttgryta och värmeljusstakarna är nya och införskaffade på lördagens shoppingrunda.
image213
Jag har dessutom ÄNTLIGEN bakat min Banankaka med Mango och Passionssås det är helt klart en vinnare.

image214

Dock går det åt pipsvängen med brödet jag bakar. Fan vad jag hatar ugnen här den är sämst. Det är typ halvklart och trasigt nu. Buhu. Försöker med en räddningsaktion får se hur det utvecklar sig. Fortsättning på bröd-dramat följer...

Kommentarer
Postat av: syster

men buhu du läskar mig. var kakan god? den ser god ut.

2008-02-25 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0