Måndag.

Att vara ledig en måndag är hnur underbart som hellst! Dock är jag väldigt nervös som bekant ska jag på arbetsintervju imorgon och jag är jättenervös! Frågor som "Vem är du?" är sjukt läbbiga. Ska öva med karln ikväll, komma på några bra svar till alla dessa djupa funderingar. Dock borde jag kunna sälja mig själv tror jag. Hoho.

Tog mitt undvikande arsle i kragen och ringde min chef, jises han visste inte att jag flyttat men nu har jag slutat på mitt underbara arbete. Saknar dem! Åååh. Fick i alla fall en referens, one done one more to go. Vad kan man använda som referenser? Vilka ska man ta? Funkar med med pappa? Haha. Herregud jag är så nervös, måste skriva ut CV och grejer ikväll samt kliva upp imorgon och klä mig samt sminka mig då de ville ta kort på mig. Omg! Nu ska jag plugga lite, tror jag skulle vilja leka hemmafru pga disken men det blir nog lite vettiga saker först.

ps. Är fortfarande sliten och bakis efter Berlin. Damn that town got game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0