Hör och häpna.

Inte nog med att jag har umgåtts med kommunisterna i klassen (ja tror verkligen vi gör bonding progress) så har jag varit på Hälsomässa. You heard me, Wellness Mässan för att vara exakt har jag och Josie besökt idag. Tack vare Josies fina arbete fick vi gå in gratis och frossa i gratistidningar, massagestolar och provsmakningsgrejer. Det var faktiskt festligt och Josie slog till på lite nya träningskläder, själv ska jag se till så fatcamp kommer igång ordentligt först ;P

Belöning mina vänner is the shit. En kopp kaffe med svärpäronen och jag har kanske fixat sommardäck till bilen. Woho! Vissa saker löser sig så naturligt bra. Eller så har jag grymma svärpäron vad vet jag, välj själv ;P Nu ska jag se ett avsnitt Criminal Minds och sedan blir det en liten fika samt matlagning. Torsk idag! Ska bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0