Fan fan fan fan.

Missade spårvagnen med 6 meter IGEN. Är det ett hån eller ett skämt eller något? Man tycker att människor borde vara barmhärtiga på alla hjärtans dag men icket. ICKET! just nu vill jag bara knäcka bag in boxen och börja pimpla musöppnaren men klockan är halv två så det kan tänkas vara lite tidigt för en ensam sup en torsdag. I alla fall skull jag aldrig hinna med nästa vagn och jag ville bespara mig att dundra in försenad i det minsta klassrummet gud skapat med den ärtigaste gubben gud skapat. Näe. Så nu blir det vettiga saker idag istället.

  • Ta mig upp ur sängen
  • Städa
  • Diska
  • Byta lakan
  • Vika tvätt
  • Dammsuga
  • Måla skåpluckor (Karln gör det)
  • Betala räkningar
  • Sortera papper
  • Ringa Elgiganten
  • Ringa studievägledaren
  • Söka sommarjobb kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0