Dagens mest upprörande.

Jag är fullt medveten om att det är ett I-landsproblem jag avhandlar just nu men jag kan inte låta bli. Jag är trots allt en bortskämd I-lands medborgare så det är väl inte mer än rätt att jag dealar med de normala I-landsproblemen. Det är ju knappast mitt ansvar att styra upp de tragedier som sker i U-länder som svält och HIV.

Nåja till saken. Något jag verkligen, verkligen stör mig på är individer som gör reklam för sin blogg genom att skriva dagboksinlägg på Apberget där innehållet endast är bloggadressen. Om det är något jag inte tål så är det att andra ska "tala om för mig" vad jag ska göra. Så när de gör sådär blir jag bara avtänd och vägrar gå in och kika bara för att. Nu har det gått så långt att jag inte längre kan gå in på vänbevakningen på Apis eftersom den är SPAMMAD av dessa "fejk-diairieinlägg" och de driver mig till vansinne. Jag vill bara dra fram en stor påle och klubba ner dessa miffon. Okej en gång. Okej två gånger. Okej för att lansera. Men snälla människor lugna ner er, om man vill hittar man till er blogg (via presentationen) och om den är intressant fortsätter man att besöka den...

Seriöst peeps, Apan är fan död.

Kommentarer
Postat av: syster

nooo! whyyy did you kill it women. whyy!

2008-02-24 @ 11:44:44
Postat av: Josie

Kan inte annat än HÅLLA MED, har brunnit av ett antal ggr. FY FAAAN!!

2008-02-24 @ 13:08:05
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

Jag har itne dödat min men den är fan död ändå!

2008-02-24 @ 13:18:54
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Erik Johansson

Något som jag verklgen stör mig på är folk som är över 20 som är med på apberget överhuvudtaget....

2008-02-24 @ 18:41:05
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0