Dagens mat.

Idag har det kockats på Kärralundsgatan igen. Jag och sambon börjar känna oss som "Mat-Niklas" och "Mat-Tina" (fast mycket snyggare då). Gott var det i alla fall dock måste jag erkänna att jag inte är riktigt mätt alltså. Det är något som hänt med min kropp! Kanske blir man hungrig av depression? Vad vet jag men det jag vet är att jag är hungrig hela tiden! Sitter redan nu och funderar på morgondagens måltid...

image203
Imorgon blir det avancerade grejer. Det ska bli honungsmarinerad fläskfilé. Vi får se vad Mat-Claes och Mat-Agata kan lyckas knåpa ihop. Spännande spännande, följetongen går vidare...

Kommentarer
Postat av: syster

oh, jag ska göra köttfärshjärtan i helgen- nytt! lite less på de gamla köttballarna. ;P

2008-02-13 @ 21:01:23
Postat av: The Bitch

ooooh vi gillar ballarna ;P

2008-02-13 @ 21:10:33
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0