Dagens fråga.

Varför skaffas det barn helt plötsligt till höger och vänster om mig? Är det någon slags "massornas biologiska klocka" som tickat igång eller är världen på väg att gå under och alla vill prova på att föröka sig? Jag vet i alla fall inte men någon annan kanske har svaret. Jag är fascinerad.

Han sover. Inte helt ovanligt, somnade ungefär halvvägs in i filmen. Jag såg faktiskt klart Bourne Ultimatum. Helt okej, spännande stundtals men det var väl inte direkt så jag kom (som jag gjorde när jag satte igång avsnitt 7 av Cashmere Mafia). Nu ska jag sova. Inge kul att vara vaken själv, dessutom är jag trött. Imorgon ska jag "installera" (läs: sätta påse i) min nya pedalhink. Iiih. Vill ni ser bilder? Klart ni vill. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0