Bra morgon.

Idag har jag fått avnjuta ett X antal individer springa bip-test på morgonen. Kring 9.30 alltså! Det var en fröjd för ögat ska jag säga er. Det är inte ofta invaliditeten är till fördel men just i det här fallet var det en exemplarisk sådan! Så roligt! JAg och korsband 2 satt och kommenterade allas löpstilar och löptekniker, gissade vem som skulle vinna osv. Så roligt helt enkelt ;P

Mindre roligt att vargn jäveln åkte ifrån mig tråts att jag praktiskt taget kunde ta på dörrn. Hur jävla taskigt är inte det? När jag väl sitter i den och har bråttom då stannar den för ALLA jävlar som springer och det slutar med att den strartar 3 minuter sent. Jaja, livet är orättvist läste jag nångonstans...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha du är evil ;)

2008-02-27 @ 15:12:07
URL: http://www.annsofiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0