Äntligen fredag.

Okej, idag vill jag leka struts. Jag vill bara stoppa mitt huvud i sanden och gömma mig. Kan jag inte vara sjuk idag också? Sedan är det ju helg. Skolan ger mig daglig ångest. Frågan är bara om jag missar för mycket genom att inte gå dit 2 dagar. Jag vet inte.

Jag vill stanna hemma och skrapa bort färgfläckarna på golvet. Jag har blivit min pappa jag vet. Jag den största slusken i världshistorien har blivit pedant. Det gnager inom mig att de är där. Kan inte sluta tänka på dem. Gah blir tokig! Ikväll är det träning också, fatcamp is back. Två dagars vila är nog. Jag sov dåligt idag också. Mår dåligt. Nu. Kan jag inte kasta in handduken och ta nya tag nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0