Alla hjärtans dag/Jag är en hemsk människa.

Kunde inte bestämma titel så det blev två. Jag ska strax springa till spårvagnen men innan dess måste jag bara skicka en hälsning till alla jag älskar och tycker om. Varför? Jo för att jag fick en Falukorv med posten idag och jag började nästan gråta. Det var det finaste jag kunde ha fått! Jag blev rörd till tårar av en falukorv. Tack Monkan för korven det är så jag och så du :) Kommer gå till skolan med ett leende på läpparna idag. Hihi det värmde så. Saknar dig också som fan.

Till delen där jag är en hemsk människa. Jag är ingen som ens tänker på att skicka falukorvar eller andra saker, vilket inte betyder att jag inte bryr mig men jag önska att jag vore en falukorvsskickare. Varför? Jo för att människor blir så glada av att få ett bevis på att någon bryr sig oavsett vilken form det kommer i. Falukorven var i alla fall klockren, lagom avdramatiserad sådär. Nu kommer jag få sätta mig och skicka elektroniska falukorvar till alla mina loved ones när jag kommer hem.

Älskar och saknar er varje dag, inte bara idag. Ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Monkan

gokörven är aldrig fel, nått hjärteformat gulligull hade blivit för mycket:)

2008-02-14 @ 13:11:33
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0