What to say.

Jag känner mig pank och barskrapad. Herregud, ska man ha råd att andas också? Usch jag vill ha lön Nuuuu! Synd att det är 2 månader kvar till lön för min del. Det är nackdelen med att börja jobba. Dock klagar man inte när man slutar jobba och får lön efter en månad då man inte har lyft ett finger.

Well jag är trött. Slut. Åt sjukt äcklig fisk till middag. Det vänder sig i magen än när jag tänker på den. Usch! Men mätt är man och det är väl det viktigaste. Dock inbillar jag mig att fisken ska döda mig inifrån. Blä.

De nya brallerna som satt aptight i midjjan när ja köpte dem (på REA!!!) gick på snäppet lättare imorse. Tror det här med morgonpromenader is the way to go. Haha i min hjärna gav det effekt direkt ;) Men skönt som fan var det. Ska pallra mig ut på en runda ikväll med om ja orkar. Styrketräning imorgon. Yeah. Men även jobb imorgon. Yeah. Upp 06 igen. Partaj.

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: gud vad sjukt! Jag har själv gått runt med en trasig fot i ca ett år, och det blir bara värre! Att man ska behöva vänta så länge på att få hjälp... *finner inga ord*

2008-04-05 @ 19:41:02
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0