Wääää, wääää, wäää.

Mycket gnäll och gnat har det varit jag vet. Men jag mår inte jättebra just nu. Dock behöver vi inte älta det utan vi kan behandla något som skedde igår som jag borde ha uppmärksammat imorse men som man brukar säga "bättre sent än aldrig", right?

Min allra bästaste underbaraste sötaste sambo. Det är vad jag vill uppmärksamma för medan jag jobbade och slet sent igår så gjorde han typ ett TON hushållsarbete (tvätt, disk, dammsugning you name it) och det finns ju inget bättre än att komma hem till ett rent och klart hem och bara lägga sig i sängen och dessutom avnjuta en underbar fotmassage. Damn I love you!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

vad ska du hitta på idag?
själv ska jag på hudvårdundervisning

2008-04-10 @ 11:56:09
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: O L G A

Åhå, vilken karl du har!
Daniel diskar när har absolut måste, dvs. det finns inget rent porslin eller bestick och han ska äta, höhö :p

2008-04-10 @ 22:35:26
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0