Varvar ner.

Det var faktiskt en hel del att göra på jobbet idag, skönt tycker jag för tiden gick fort. Om inte Classe Basse hade min kamera hade ni fått bilder på mina nya skyltar! Oh yes jag har fått en namnskylt samt en väldigt prestigefylld "Ny på jobbet" skylt. Haha jag är rånöjd. Sara var sur att hon aldrig fick ha en "Ny på jobbet" skylt. Nu är hon gammal. Well vi kan inte alla vara nya och fräscha!

Annars rullade det mest på som vanligt på flyget. Inget strömavbrott denna gång (hade i onsdags och det blev ett smärre kaos måste jag erkänna). Maten var äcklig idag, lika bra. Haha. Nu skulle dock fotmassage sitta fint. Classe basse vart eeee duuu!!!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Min dag på jobbet har också flygit förbi i 110 :) Skönt!

Hoppas att du får en mysig kväll!

2008-04-11 @ 22:10:53
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: O L G A

RE: lyllo dig! Imorgon ska jag ruttna på jobbet mellan 7:30 och 21 :(

2008-04-11 @ 23:09:12
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0