Vad göra?

Solen skiner, jag sitter naken framför datorn. Vad ska jag göra idag? Jag klarade tentan så jag behöver inte plugga till omtentan. Jag har beställt men inte fått mina böcker så jag kan inte börja med min hemuppgift på den här kursen heller. Det är tvättat, hyfsat städat (okej jag måste diska men det tar ju inte direkt hela dagen).

Vad ska jag göra på min lediga dag!? Tusen dagar i rad med hyperaktivitet känns det som och nu plötsligt är jag som helt apatisk för att jag inte har några måsten. Idag önskar jag att jag hade en såndär mastodontlång lista med att göra saker. Kanske man skulle pyssla, läsa bok och göra avkopplande saker idag då? Låter ju helt sjukt...

Har i alla fall anmält mig till C uppsats i höst, skrivit ett samboavtal och klickat hem lite kursböcker. Dessutom har jag klickat utan att klicka  hem på Asos. Man får ju alltid dreggla ju...

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej!
Svara gärna på dagens fråga;

http://jyees89.blogg.se/1208256273_dagens_frga.html

Kram..

2008-04-15 @ 13:11:57
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0