Trötter.

All day long action blev det! Åkte till Sandra efter jobbet och såg Juno. Skön rulle faktiskt, blev kär i lilla tönt killen så sweet ;P Sedan blev det väl en del barnsnack och lite annat snack som sig bör. Imorgon är det jobb igen. Börjar bli lite trött faktiskt! Jises.

Förhoppningsvis en prommis också, känner mig ju så peppad och duktig efter idag. Yeah. De hade chips. Jag stod emot. Karaktär mina vänner ;) Jag var så stolt när jag sa nej till det bästa och äldsta argumentet i världen "Men smaka bara eeeeen!". Någon som någonsin varit med om att man bara ätit ett chips? I didn't think so.

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahahahahahahahaha, nä faktiskt inte. Man smakar inte ETT chips, hahahaha. Du gör mig stolt!!

2008-04-13 @ 00:23:08
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0