Trött?

Haha alltså jag vidhåller att frisk luft är döden! För den sakens skull klagar jag inte det minsta på vädret, det är ren och skär sommar här i Götet, idag har jag suttit UTE utan jacka och druckit kaffe. Sjukt najs måste jag säga! Blev även Thailunch med les Tjäders och sedan en runda på stan. Har hittat solbriller! Skönt nu när solen verkar ha kommit för att stanna ;)

Till poängen. Jag somnade på vagnen hem. Kunde inte hålla ögonen öppna men var rädd för att missa min hållplats så jag vaknade ryckigt till varje gång vagnen stannade haha. Skumt värre. Nu ska jag nog napa lite ;P Förövrigt tappade jag nästan min mp3 spelare i toastolen. Nästan. Mycket läbbig upplevelse ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: hehe, jag somk försökte låta som Bella!

2008-04-17 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0