To do.

(Jag vet att ni inte bryr er men jag måste sätta blåslampan i röven och sätta igång så om jag skriver att jag ska göra och sedan inte gör uppstår kognitiv dissonans hos mig vilket jag vill undivka så jag kommer att utföra det mesta som jag basunerar ut här)

  • Diska
  • Plugga Dock dåligt..
  • Städa
  • Vika tvätt
  • Baka bröd
  • Laga mat
  • Promenera
  • Lämna ett spårvagnskort på stan
  • Pyssla? Haha
  • Planera 2 födelsedagsgåvor
  • Tvätta
  • Hacka sallad
  • Hacka fruktsallad
  • Dammsuga
Glömt nått? Feel free to remind me.


Kuken jag är fan sämst. Skulle plocka ut tvätten och lyckades sätta på den igen. Yes så nu ska den snurra, utan tvättmedel i en timme till. Så jävla störande!!!! Aja..

Kommentarer
Postat av: O L G A

Oj, det var en lång lista!

Ha en bra dag :)

2008-04-07 @ 10:55:02
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0