Snabba tag.

Jag gillar inte när föreläsare drar över tiden. Jag har inte tid med sådant eftersom min dag är planerad från minuten jag vaknar tills jag ska sova. Jag är en arbetande student och arbetande studenter måste passa tider på sina arbeten. Därmed kan inte föreläsarna tro att de som de maler på om i all evighet är så intressant att de har rätt att dra över.

Gubben idag drog över, gud vet hur länge! Jag fick "smyga" ut för att hinna hem, byta om och äta innan jag måste springa till bussen igen. Ni ska veta att det inte är speciellt enkelt att "smyga" ut från en klass på 8 personer. Nej nej inte mycket smygande här inte.

Nu är jag opmbytt och äten. Nu ska jag springa tillbaka till bussen jag klev av för 20 minuter sen. Najs bajs very snajs?

Kommentarer
Postat av: J

Haha jag håller med :P

2008-04-11 @ 13:40:25
URL: http://joceelyn.blogg.se
Postat av: ann-sofie

du kommer dö i hjärtinfarkt innan du är 30 så som du stressar :)

2008-04-11 @ 16:54:47
URL: http://annsofiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0