Skojjigt.

Jag hade någon jätteskojjig idé att blogga om när jag satt på flygbussen men nu är den såklart borta. Senil senil är man men vad gör man? Inget gör man ska jag tala om för er. Nåja kan dra till med en liten anekdot från ErsättningsBussen idag. Två oerhört stolta föräldrar med sin bebis. Sen börjar morsan totalt oprovocerat ÜBERGULLA med ungen. Typ jättehögt så hela bussen hör samt nypa nämnd bebis i kinderna. Jises, det var så overkligt att jag nästan trillade av stolen.

Det var så United States of America överdrivet liksom. "E du mammas gullegullpluttis" på bebis-språk. "E du de dudududuttt". Ehhh... nä det var bland det läbbigare. Det roliga var att när hon började hålla på sådär så började bebisen gråta. Haha way to go bebis! Bebis säger ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0