Sitter och pustar.

Var ute och gick en timme i solen. Det var faktiskt skönt! Med rätt musik samt rätt väder är rundan ganska härlig. Dessutom så gillar jag innerst inne att svettas. Sedan har vi ju endorfinerna som släpps lös när man rör på sig. Omg. Nu är frågan vad som ska göras först, har ett benpass på gymmet att köra idag också. Är nervös för att köra den automatväxlade smarten dock. Mycket nervös, Josie vet ju hur det gick sist. ;P

Det var något jätteroligt jag skulle skriva men jag började läsa bloggar och glömde bort vad. Men Fatcamp 2008 går in i Fas 3 nu i alla fall. 1½ månad kvar till sommaren mina vänner. Då ska jag dricka vin, öl, sprit och stoppa i mig precis vad jag känner för hela sommaren lång. Bara njuta. Och vara snygg medan jag gör det då ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0