Saturday fun.

Jobbet gick bra och nu ska jag och herrn unna oss lite "lördagslyx" som vi egentligen inte har råd med. Men fan man måste ju krydda vardagen lite! Vi ska ut och äta. Mysigt. Aktiviteten till ära har jag duschat, jag vet det är en enorm chock. Dock var det på tiden, tro mig.

Sedan har jag klätt mig. Det hör verkligen inte till vardagen eftersom jag älskar att vara näck eller i mina mjukisar (lodis-mjukisarna går föga hem hos sambon).

Sist men verkligen inte minst. Jag har sminkat mig. Inte så mycket, bara mascara men ge mig lite cred. Jag ska ju gå och lägga mig om 2½ timme för fan. ;P Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Joxon

Haha sminkat dig, där snackar vi lördagslyx. För karln din alltså. Värsta pådraget!!

2008-04-27 @ 10:35:20
URL: http://joxons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0