S-F.

I helgen är det S-F på Kärralundsgatan. Oh yes Sambo-Fritt. Vad ska jag då hitta på för sattyg? Något spännande måste man väl företa sig, behöver dock hjälp med förslag. Gå runt hemma naken gör jag jämt ändå (det var det första jag tänkte på). Kanske börjar göra som Amy på jobbet och prata för mig själv?

Jobbar iofs i helgen så jag kommer inte dö av saknad. Dock kommer jag nog sakna, vem ska nu massera mina fötter efter en hård arbetsdag?! *Gråta* Well ni kanske undrar var min sambo ska vara eftersom jag ska få så mycket egentid (torsdag-måndag). Han ska på studieresa med jobbet till Ljubljana i Slovenien (håna mig inte för stavningen vet inte hur det stavas).

Undra om han kommer hem med något nytt? Ska ha byta upp sig? Näää polskor städar bäst. Han stannar nog med mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0