Pust och stånk!

Det tar ändå några arbetspass att vänja fötterna vid konstant stående. Oh yes, måste bara skryta lite mer men jag får äta gratis på mitt jobb. Dessutom är det god mat som våra kockar lagar på helgen när "Restaurang Husman" inte har öppet. Fab fab fab som jag brukar säga ;P Sparar ju pengar på detta också! Yeah ;)

Ät faktiskt helt död. Hade tänkt att laga mat men eftersom jag jusst satte i mig en proteinshake på bussen är jag inte hungrig. Jag är trött. Funderar på att vila ögonen lite innan jag tar tag i städning och diverse annat. Ingen som är sugen på en sup ikväll? Är ledig imorgon haha...

Kommentarer
Postat av: Jexina

jag är sjukt sugen... Vill att uteserveringarna ska öppna NUUUU!!!

2008-04-06 @ 16:15:17
URL: http://jexinas.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag är sugen! Ska jag
komma till dig eller du till mig ;)

2008-04-06 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0