Promenad.

Alltså när solen lyser och det är varmt är det sjukt skönt att gå! Jag njöt hela vägen, har nog bränt mig i fejjan samt kört in mina nya solglajjer haha. Måste erkänna att det bränner lite på kinderna, ska kolla spegeln om blekfejset har fått sig en omgång.

Blev väldigt fundersam under dagens promenad. Efter att ha pratat med "svärmor" om ditten och datten och starta eget osv började tankarna gå igång. Tror jag fick många bra idéer på promenaden. Ska nog sätta mig ner och skriva ner dem direkt innan jag glömmer bort. Aldrig för tidigt att börja spåna och planera ;P

Nu blir det lunch. Sur-Tonfisk-Sallad. Yey. Not ;P

Ps. Honey om du läser så:
1. Hittat din telefon (låg i BMW:n)
2. Vi har en plingklocka samt en lampa i köket ;P

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: jag ska oxå bli mindre fet så jag satsar på kläder med stretch som jag kan ha sen, haha!

2008-04-18 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0