Ojojoj..

Mycket action nu! Så jag hinner inte vara så aktiv bloggare. Gotta earn yo money liksom ;P Men eftersom jag jobbar 5-14 så har jag föga mycket liv i helgen. Dock var jag hos Les Tjäders igår och kollade innebandy. Idag är jag tröttare än vanligt, förstår inte varför då jag däckade vid 21 som jag borde!?

Snart ska man traska till korsvägen. Igen. Kanske Vaknar till liv då, vem vet. Jusstja, stödstrumpor is the shit! Knappt ont i fötterna alls! Synd bara att jag inte hittar dem nu på morgonen i mörkret...

Kommentarer
Postat av: Josie

JAG MÅSTE MEEEEEEED HA STÖDSTRUMPOR!!!!! Vart köper man dem????!!!

2008-04-20 @ 14:55:22
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0