Morning morning!

Det är sjukt tidigt och jag är något trött. Drömde mardröm, typ. Jag drömde att jag totaltförsov mig men som tur var så befann pappa sig här och skulle skjutsa mig till Landvetter. Dock blev det nå problem på vägen och allt segade ihop totalt, aj carramba!

Jag skulle vara där 8 men kom fram vid 12 så det var något pinsamt ;P Är det bara jag eller nojjar jag extremt mycket över det här? Kan bero på att jag hade ett X antal försovningar på mitt gamla jobb, dock hade jag en fungerande bil att transportera mig med då. Well well, fixar frukost nu samt litre fika att ta med sig. Dessutom ska jag klä mig och allt det där. Slutlekt! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0