Morgonstund har guld i mun?

Well sitter och frullar, det ser mkt bra ut. Det är en väldigt intensiv dag idag, mycket att göra så jag tror jag måste göra en detaljplan för att komma i fas med allt. För jag jobbar imorgon vilket innebär att jag måste måste måste göra massvis med saker idag. Well, imorse blev det ingen promenad. Det snöade så jag kände att så jävla övertaggad är jag ändå inte. Så det blev sussa. Mumma ;P

Dock har det slutat nu så om jag hinner i min detaljplan så kanske jag planerar in en runda. Rundan tar ca 50 minuter och jag går som ersättninsbussen för spårvagnen åker.. runt runt via Sankt Sigfrids Plan ;) Det är en mycket bra runda, babe som utformade det. Nu fokus på äta för att sedan planera. Ska ju vara på stan 12.00 och överlämna ett spårvagnskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0