Min sambo.

Haha. Dagens roligaste, han ringde ca 08.54 för att fråga om han fick spela innebandy ikväll. Haha! Det är så lustigt att jag inte kan sluta skratta, fnissa you name it. Men det är uppfriskande att vissa har insett det faktum att jag är den enda allsmäktiga och allvetande individen på denna jord. Jag vet när någon är frisk nog att spela innebandy. Bland annat ;P

Sjukligt besatt av att det ska bli lunch så att jag kan äta mina hemmagjorda köttbullar med hemmagjort potatismos. Mmm Mmm Mmm! Hemmagjord sås på det. Det ni.. det ni.. Det gjordes både ett och annat i hemmet igår. Så går det när man inte har någon TV.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ca 8:54 hehe

2008-04-01 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0